ZwembadBranche Congres: Patrick van Veen
Hoe kun je klanten niet alleen tevredenstellen, maar zelfs verliefd op je merk maken? Bioloog Patrick van Veen neemt je tijdens het ZwembadBranche Congres mee in een verrassende kijk op klantgerichtheid, geïnspireerd door de natuur. Vanuit zijn bestseller ‘Verliefd op je klant’ laat Patrick zien hoe sociaal gedrag in de…
Sessies ZwembadBranche Congres: leer van experts uit het vakgebied
Het ZwembadBranche Congres op 20 maart wordt weer een dag vol nieuwe inzichten en praktische kennis. Naast de inspirerende plenaire sprekers zoals Eric van ’t Zelfde, Marijn de Vries en Patrick van Veen, kun je ook weer verdiepende kennissessies volgen. Wil je jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau tillen en…
Video als LinkedIn content: do’s en don’ts
De trend is al langere tijd duidelijk: video heeft een krachtigere impact dan stilstaand beeld en tekst. Waar dit op platforms als TikTok en Instagram al bijna vanzelfsprekend is, wint ook LinkedIn terrein als platform waar video steeds prominenter wordt. Reden dat zij specifieke tips hebben gedeeld over het effectief…
Marketing en branding: dit is het verschil
Ieder kind kan met plezier leren zwemmen, bewegen in het water is gezond en het is heel leuk. Duidelijk toch? Maar hoe zorg je nu dat mensen dat ook echt weten en naar jouw zwembad, zwemschool of zwemvereniging komen? Werken aan je merk dus. En aan je marketing en communicatie…
Straks weer komkommertijd? 5 x inspiratie voor social media!
In de zomermaanden, ook wel bekend als de komkommertijd, kan het nog wel eens een uitdaging zijn om interessante content voor social media te vinden. Veel mensen zijn op vakantie en de dagelijkse gang van zaken is langzamer. Maar de komkommertijd hoeft geen periode van stilstand te zijn voor je social…
Pakkende tekst en een aantrekkelijke afbeelding: simpel toch?
Op het eerste gezicht lijkt het misschien alsof succes op sociale media slechts een kwestie is van het hebben van een pakkende tekst, een aantrekkelijke afbeelding of een flitsende video. Maar schijn bedriegt. Achter deze ogenschijnlijk eenvoudige formule gaat een complexe wereld schuil. Succes op sociale media vereist een diepgaand…
Kennissessie ZwembadBranche Congres: Wat schuilt er achter de voordeur?
Op woensdag 27 maart vindt weer het ZwembadBranche Congres plaats. Jeroen Otter, Ariane van Heijningen en Ruud Veltenaar staan dan garant voor een dag vol inspiratie. En natuurlijk kun je zoals altijd ook een aantal praktijkgerichte sessies volgen. Welke sessie ga jij volgen? Hieronder lichten wij de eerste sessie toe:…
Generatiemarketing: hoe spreek je iedereen aan?
In een wereld die voortdurend verandert en waarin culturele, sociale en technologische evoluties elkaar snel opvolgen, is een uniforme strategie om je doelgroep te bereiken niet langer effectief. Elke generatie wordt immers gevormd door unieke ervaringen, waarden en communicatievoorkeuren. Dus is generatiemarketing een must. Het is een cruciale strategie om…
Hoe AI je communicatie kan verbeteren
Als zwembad en zwemschool heb je veel informatie over te brengen naar klanten en medewerkers. Met templates kun je je boodschap gemakkelijk verpakken in flyers, posters, de website of social media berichten. Een strakke template in de huisstijl hoef je alleen nog te vullen met tekst en foto’s of video’s….
Black Friday: wat ga jij doen?
Het zal je vast niet zijn ontgaan: vrijdag is het geen gewone dag, het is Black Friday. Het is de dag dat alles goedkoper is of lijkt… Net zoals zoveel tradities, komt ook Black Friday overwaaien uit Amerika. Daar is het al heel lang een moment waar de kopende als…