De klant komt toch wel…
5 Reacties op De klant komt toch wel…
Ik ben niet een type consument die qua koopgedrag digitaal kan worden uitgedaagd door een blauw ‘obesitaspoppetje’. Inspiratie doe ik graag op in minimaal drie dimensies, dus ik behoor tot de ouderwetse groep bezoekers van de fysieke winkels. Ik wil graag producten in mijn hand hebben en alle zintuigen de…
Cursus: ‘Online Marketing in 1 Dag!’
Wil je meer rendement uit internet halen? En wil je dat zelf regelen? Schrijf je dan in voor onze cursus: ‘Online Marketing in 1 Dag!’ Uit onderzoek blijkt, dat inzetten op internet het hoogste rendement op je marketing investering oplevert. Tijdens deze 1-daagse Online Marketing Cursus, leer je hoe je…
‘Zonder goed beleid is het effect minimaal’
Kennis is macht, maar vermenigvuldigt zich wanneer je het deelt. En dat is waar het NISB nu voor staat: kennis delen zodat anderen er beter van worden. De NISB heeft daarmee een gedaantewisseling ondergaan. Het instituut richt zich minder op de uitvoering, maar meer op het genereren van kennis en…
Hilarisch? Magisch!
Nike, Apple en Starbucks Coffee worden vaak in een adem genoemd als schoolvoorbeelden van marketing. Het zijn ondernemingen die weten hoe ze klanten moeten binnenhalen. Maar bovenal hoe ze klanten moeten binden. Of eigenlijk zijn het geen klanten maar fans. Men verkoopt ook geen producten, maar een beleving. Een beleving…
Doet uw accommodatie al aan Location Based marketing?
U heeft ze waarschijnlijk wel eens voorbij zien komen, de berichtjes: ‘I am at Albert Hein, Gelderlandplein’ of ‘I just became mayor of Koffiehuis de Appelflap’. Het zijn meldingen afkomstig van de applicatie Foursquare, een mobiele en webapplicatie die geregistreerde gebruikers de mogelijkheid biedt om vrienden te updaten over hun…