Veel moeten en weinig mogen: hoe blijf je dan gastvrij?
Gastvrijheid zit in zijn DNA. Het mensen naar hun zin maken en een beleving mee geven, hij doet niets liever. Maar toen kwam het coronavirus en ging de wereld op slot. Afstand houden en drukte vermijden: hoe is dat voor een gastheer? Een week was Milo Berlijn van slag, maar…
Grip op bezoekersaantallen met VConsyst Access Suite
De zwembaden zijn weer open! Met de 1,5 meter samenleving in het achterhoofd heeft de zwembranche beperkende voorwaarden vrijgegeven. Zo mogen er slechts een maximaal aantal bezoekers in het zwembad aanwezig zijn, op basis van het aantal vierkante meters. Maar hoe is dat te regelen? Met VConsyst Access Suite Toegangsregulering…
Verbinden in crisistijd: hoe communiceer je nu met je klanten?
Toen donderdag 12 maart de directie en het MT van Verbindion het besluit nam om Sport- en Evenementencomplex Merwestein te sluiten, was er natuurlijk veel te doen. Ook -of eigenlijk juist- op het gebied van marketing en communicatie. Intern alle collega’s inlichten en informeren, daarna extern. Een duidelijk persbericht schrijven,…
Het oppimpen van je website: achter de schermen bij Den Ekkerman
Den Ekkerman heeft een nieuwe website. Hoewel de ideeën er al wel lang lagen, heeft het toch even geduurd. Uiteindelijk moet er toch worden gewerkt… Maar een goede website voor je (potentiële) klanten is natuurlijk wel belangrijk. En dat vindt Minette Lommers natuurlijk ook. Om dit uiteindelijk te realiseren, is…
Hoornse Vaart: steeds meer bezoekers en grotere klanttevredenheid
De bezoekersaantallen van sportcomplex Hoornse Vaart zijn de laatste drie jaar gegroeid van 346.000 naar 391.000 bezoekers. Een stijging van maar liefst 10%, grotendeels afkomstig uit de losse kaartverkoop. Marcel Ruitenberg, hoofd zwemaccommodaties van Alkmaar Sport, legt uit hoe dat kan. “We denken van buiten naar binnen, vanuit het klantperspectief.”…
Sorry… Excuses namens onze toezichthouders
3 Reacties op Sorry… Excuses namens onze toezichthouders
Gastblog Minette Lommers, manager van Zwembad Den Ekkerman – Vorige week was het vakantie, dus dat betekent dat het op het zwembad dan altijd erg druk is tijdens het recreatieve zwemmen. Op deze dagen gaan ook wel eens wat zaken niet helemaal zoals het hoort, vandaar dat wij hiervoor graag…
5 manieren om bezoekers van je website weg te jagen
Je website krijgt bezoekers, je kent het wel, van die mensen die graag een keer willen komen zwemmen of op zoek zijn naar zwemles voor hun kind. Men kijkt een beetje op hun gemak rond en gaat op zoek naar allerlei zaken over jouw zwembad: wat zijn de activiteiten, kosten,…
Mini onderzoek Openluchtbaden 2010
Diverse openluchtbaden hebben in de media aangegeven tevreden te zijn over het huidige seizoen. Wij willen graag weten of dit voor alle openluchtbaden geldt en hebben een kleine enquete opgesteld. Een oproep voor alle openluchtbaden om hier aan mee te werken. Ga na de enquête, klik hier De resultaten tot…
Waarmee trekt u deze zomer bezoekers naar uw accommodatie
2 Reacties op Waarmee trekt u deze zomer bezoekers naar uw accommodatie
De zomer komt eraan en het buitenseizoen is voor de meeste openluchtbaden begonnen. Gedurende de zomermaanden breekt de vraag natuurlijk aan ‘Hoe krijg ik mijn bad gevuld?’ Deze vraag geldt natuurlijk voor alle accommodaties, zowel overdekt als openlucht. Wij zijn daarom benieuwd naar uw activiteiten. Gaat u animatie teams inhuren,…