Berichten

Verbinden in crisistijd: hoe communiceer je nu met je klanten?

/
Toen donderdag 12 maart de directie en het MT van Verbindion…

Trends voor 2020

/
We staan aan het begin van een nieuw jaar. Van een nieuw decennium…

Kauwgom…

/
De rol van de receptionist is misschien wel de meest belangrijke…

Klachten? Los het op met een smiley :-)

/
Laatst was het zover. 'Eindelijk gaat het gebeuren', vertelde…

Sorry… Excuses namens onze toezichthouders

/
Gastblog Minette Lommers, manager van Zwembad Den Ekkerman -…

Zo ontdek je wie jouw klanten zijn

/
Waar heeft de klant behoefte aan? Het blijft natuurlijk altijd…

Over kansen: even terug, kort stilstaan en doorgaan

/
Als de lentezon buiten gaat schijnen, de wereld om ons heen begint…

Wie wordt jouw fan vandaag?

/
Sommigen van jullie kennen Jos Burgers nog van het ZwembadBranche…

Workshop #ZBBD15: Omgevingspsychologie

/
De omgeving bepaalt voor een groot gedeelte het gedrag van mensen.…