Keuzeprogramma ZwembadBranche Congres

Op woensdag 22 maart vindt weer het ZwembadBranche Congres plaats. Arjan Erkel, Jeanne Bakker en Max van den Burg staan weer garant voor een dag vol inspiratie. En natuurlijk kun je zoals altijd ook weer een aantal praktijkgerichte sessies volgen. Welke sessie ga jij volgen? Hieronder lichten wij de eerste twee sessies toe. Kun je niet kiezen? Zoals altijd zijn er weer twee ronden dus je kunt er twee volgen, dat maakt het misschien iets makkelijker. 

Werken aan werkgeluk werkt!

Werkgeluk lijkt een toverwoord binnen organisaties. En misschien is dat het ook, mits we medewerkers écht het allerbeste gunnen en daar ook aan bijdragen. Werkgeluk is gekoppeld aan bevlogenheid en passie voor je werk en je omgeving. Ook heeft het alles te maken met de mate van invloed in en op je werk, ontwikkelmogelijkheden en cultuur. Daarnaast levert het veel op. In de eerste plaats hebben de medewerker zelf en zijn of haar naasten er profijt van, maar ook collega’s én de organisatie. Een slimme werkgever werkt dus aan werkgeluk. Allereerst omdat hij of zij het oprecht meent en daarnaast omdat het de organisatie heel wat oplevert. Met een mooi woord: ‘Profijtabiliteit’.

Wil jij ook werken aan werkgeluk? Paul ter Wal is inzetbaarheidsexpert en weet als geen ander hoe je dit bereikt. Met zijn 20 jaar ervaring helpt hij organisaties met een enerverende insteek waarbij de focus vooral ligt op de mensen zelf om van daaruit als werkgever of werknemer te werken aan bevlogenheid en daarmee tevens aan winstgevendheid.


Ben jij op zoek naar een leverancier voor zwembadafdekkingen? 👉 Klik hier.



Branding: groeien als professional én als organisatie

Of je nu ondernemer, zweminstructeur of coördinator bent, in alle gevallen ben je ook bezig met het presenteren en verkopen van jezelf. Jij bent zelf een zeer essentieel onderdeel van je product. Het is dus van groot belang om jezelf als ‘een sterk merk’ neer te zetten. Daar kan (personal) branding je bij helpen. Door meer naar jezelf te kijken als een merk, creëer je de mogelijkheid beter gebruik te maken van je eigen unieke eigenschappen en deze in te zetten voor verdere groei als persoon én als professional. Ook helpt branding de organisatie verder te groeien. 

Peter van der Steege, eigenaar van het veelzijdige reclamebureau Fitbrand, is een branding, design en marketing expert. Hij werkt al ruim 30 jaar in de wereld van branding en marketing in de sport en health sector en heeft al velen bijgestaan bij het stap voor stap werken aan een eigen onderscheidend merk. Maar ook kijkt hij graag hoe je ervoor kan zorgen dat (personal) branding een beslissende rol kan spelen bij het lange termijn succes van jouw organisatie.

Ons congres is anders dan de meeste congressen in de zwembranche. Wij programmeren (bekende) sprekers die niet uit de zwembranche komen om je zo te laten inspireren met kennis en inzichten van buitenaf. Ook is ons programma filevrij, we starten om 7:00 met een ontbijt en sluiten we de dag rond 15:00 af met een netwerkborrel. En als je 7:00 toch nog een beetje vroeg vindt, je kunt via onze webshop ook een hotelovernachting boeken.

> klik hier < voor het programma en aanmelden

advertentie

Dewi Online