Marketing en branding: dit is het verschil
Ieder kind kan met plezier leren zwemmen, bewegen in het water is gezond en het is heel leuk. Duidelijk toch? Maar hoe zorg je nu dat mensen dat ook echt weten en naar jouw zwembad, zwemschool of zwemvereniging komen? Werken aan je merk dus. En aan je marketing en communicatie…
Kennis opdoen? Volg deze sessies op het ZwembadBranche Congres
Je wil je graag laten inspireren, tot nieuwe inzichten komen en bijpraten met collega’s. Het is een tijd waarin de branche staat voor veel uitdagingen, maar je ziet ook kansen en wil ideeën opdoen. Herkenbaar? Tijdens het ZwembadBranche Congres kun je naast een inspirerend plenair programma met Arjan Erkel, Jeanne…
Keuzeprogramma ZwembadBranche Congres
Op woensdag 22 maart vindt weer het ZwembadBranche Congres plaats. Arjan Erkel, Jeanne Bakker en Max van den Burg staan weer garant voor een dag vol inspiratie. En natuurlijk kun je zoals altijd ook weer een aantal praktijkgerichte sessies volgen. Welke sessie ga jij volgen? Hieronder lichten wij de eerste…
Waarom je ook als zwembad als ‘sterk merk’ in de markt wil staan
‘Wij hoeven niet zo nodig zichtbaar te zijn in de markt. De klanten komen toch wel. We hebben zelfs een wachtlijst.’ Als je dit zo kunt stellen, verkeer je in een gunstige positie. En veel zwembaden en zwemscholen hebben inderdaad een wachtlijst voor hun zwemlessen. Maar hoe zit het met…