Eindelijk weer samen!
Na 3 jaar was er gisteren dan eindelijk weer een ZwembadBranche Dag. Met 1.000 professionals uit de zwembranche en 240 leveranciers hebben wij weer kunnen genieten van een dag waar de zwembranche echt centraal staat. Er is weer volop informatie gedeeld en inspiratie opgedaan en bovenal ook weer even bijgepraat….
Hoe zorg je voor waardevolle communicatie?
Sinds de uitbraak van het coronavirus weten we (weer) hoe belangrijk goede communicatie is. Het verschaft ons duidelijkheid, draagt bij aan fijne samenwerking tussen mensen en het biedt structuur aan processen in je organisatie. Meer dan ooit ook hebben we gemerkt dat de juiste informatie op het goede moment aan…
De moed zakt je in de schoenen: is dan al die informatie voor niets geweest?
Je stopt veel tijd in het bijhouden van je leerlingvolgsysteem, maar merkt dat ouders er niet naar kijken. Bij aanvang van de zwemlessen worden ouders met een prachtige folder en informatieavond uitgebreid geïnformeerd, maar toch krijg je in de loop van het lestraject vragen over dingen die daarin uitgebreid zijn…
Zo zorg jij voor tevreden kinderen én ouders
Als iemand presteert wat men verwacht, is iedereen tevreden. Dit geldt ook voor zwemles. Als een kind vordert zoals verwacht, heb je tevreden kinderen én ouders. En dat is natuurlijk wat wij willen. Tevreden ouders en kinderen zijn ambassadeurs voor de lessen. Ontevreden ouders daarentegen kosten veel energie en bezorgen…
Informatiebijeenkomst nieuwe zwemwaterwet
Voor (binnen)zwembaden en zwemlocaties komt er nieuwe wetgeving. Bij het ontwikkelen van deze wet onderzocht de overheid de risico’s in zwembaden en andere zwemlocaties. Ook bekeek zij welke eisen minimaal nodig zijn om zwemmers te beschermen als het gaat om veiligheid en gezondheid. Er komen minder regels en de nieuwe…
Informatie- en Preventiezuil tegen de Mexicaanse griep
In het kader van de preventie tegen de Mexicaanse griep (Nieuwe Influenza A, H1N1), heeft Tevan BV een Informatie- en Preventiezuil ontwikkeld. Op plaatsen waar veel mensen bij elkaar komen is er sprake van een verhoogd risico op besmetting. Op drie niveaus moet de kans op besmetting teruggedrongen worden en…
ZwembadBranche maakt einde aan betaalde vakinformatie in zwembadbranche
Met de komst van de nieuwe website rekent ZwembadBranche definitief af met betaalde vakbladen en nieuwssites in deze branche. We leven nu eenmaal in een tijd waarin men gewend is aan het verkrijgen van nieuws zonder daarvoor te hoeven betalen. Kranten als Metro en Spits hebben hierin een belangrijke rol…