Zwembadkennis: is jouw kennis up-to-date?
Zwembadkennis heb je in alle soorten en maten. Je hebt mensen die precies weten hoeveel zwembaden er in Nederland zijn, of hoeveel liter water er in een wedstrijdbad past. Of mensen die kunnen aangeven welke toptijd ze volgend jaar gaan zwemmen op de 100m vrije slag. Zo had ik ooit…
Doe mee aan de ZwembadBranche Opleidingsbarometer
Om een carrièremove te maken of een hogere functie te krijgen is een opleiding of bijscholing veelal een vereiste. Maar scholing kost vaak ook tijd en geld. En dat terwijl je het al zo druk hebt en vele zwembaden juist moeten bezuinigingen. Wat betekent dit voor de bijscholing en opleidingen…
Cursus: ‘Online Marketing in 1 Dag!’
Wil je meer rendement uit internet halen? En wil je dat zelf regelen? Schrijf je dan in voor onze cursus: ‘Online Marketing in 1 Dag!’ Uit onderzoek blijkt, dat inzetten op internet het hoogste rendement op je marketing investering oplevert. Tijdens deze 1-daagse Online Marketing Cursus, leer je hoe je…
Basiscursus technisch medewerker van start
Na de zomer wordt er vanuit Sportfondsen Nederland opnieuw een cursus aangeboden voor technisch medewerker in zwembaden. Een basiscursus die met de komst van de nieuwe zwemwaterwet enkel maar aan belang wint. Ondertussen wordt achter de schermen hard gewerkt aan de uitbouw en certificering van de opleiding. Vier direct betrokkenen…
Cursus Technisch Medewerker
Het werk van een technisch medewerker is van essentieel belang voor de continuïteit van een zwemaccommodatie. De technisch medewerker moet zorgen dat alle installaties optimaal blijven (samen)werken en dat storingen en afwijkingen zo snel mogelijk worden opgelost. Door het toenemende aantal kwaliteitseisen worden er aan technisch medewerkers tegenwoordig steeds hogere…
Heeft u al een 6 minuten zone?
Elke week worden 300 Nederlanders buiten het ziekenhuis getroffen door een hartstilstand. De eerste zes minuten zijn hierbij cruciaal. Wordt binnen die tijd niet ingegrepen, dan is de overlevingskans vrijwel nihil. De Nederlandse Hartstichting is daarom in maart 2007 gestart met de ‘6 minuten campagne’. Het doel is om, met…