Lees- en luistertips om heel veel inspiratie op te doen
De meeste mensen doen een stapje terug tijdens de vakantie om even op adem te komen. Vaak ook om even datgene te doen waar het in de hectiek van alledag niet van komt. Lezen staat vaak ook op het lijstje. Vooral omdat dit voor veel mensen één van de eerste…
Gesmolten hart
Een paar jaar geleden liep Minette Lommers van Den Ekkerman mee op de zwemzaal en was zij vol verbazing over hoe respectloos sommige ouders en kinderen waren naar het personeel. Van deze ervaring heeft zij een blog geschreven, wat later een van de best gelezen blogs werd van ZwembadBranche: ‘Sorry……
Klantvriendelijk én klantgericht: zo creëer je beleving
Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Ook voor het zwembad zijn deze twee woorden ontzettend belangrijk. Maar hoe doe je dat, wat is het verschil, wat doen wij als zwembad hieraan? Vragen die Minette Lommers en haar team ook vaak stellen. In deze blog gaat zij hier dieper op in en hoe Den…
In de algemene voorwaarden staat…
Maandagavond om 18.30 uur: na een reis die langer is dan gebruikelijk en door files wordt vertraagd, kom ik na 1½ uur aan op mijn bestemming. Vanavond staat een examen op het programma. Aangezien ik juist in deze omstandigheden graag op de plek van bestemming ben voordat de kandidaten komen,…
Zoals de waard is…
Ik bezoek veel zwembaden, maar merk steeds weer: zwembaden en horeca is een combinatie die niet samen lijkt te gaan. Met mijn cursusmateriaal in de hand meldde ik me eens bij de bar van een sinds kort geprivatiseerde zwembad. De horecamedewerkster zat enigszins verdekt opgesteld op een stoel in een…