‘Mijn kracht ligt in het verbinden van de juiste mensen’
Ongeveer 16 jaar geleden belandde Martijn Groeneveld min of meer toevallig in de zwembranche. Hoewel toeval bestaat eigenlijk niet. Als zwemliefhebber en voormalig wedstrijdzwemmer lijkt het bijna voorbestemd te zijn geweest. Wat ooit begon als een bijbaantje is uitgegroeid tot product manager bij Optisport. Met zijn passie voor zwemmen, aanstekelijk…
Kennissessie ZwembadBranche Congres: Wat schuilt er achter de voordeur?
Op woensdag 27 maart vindt weer het ZwembadBranche Congres plaats. Jeroen Otter, Ariane van Heijningen en Ruud Veltenaar staan dan garant voor een dag vol inspiratie. En natuurlijk kun je zoals altijd ook een aantal praktijkgerichte sessies volgen. Welke sessie ga jij volgen? Hieronder lichten wij de eerste sessie toe:…
Zo ontdek je wie jouw klanten zijn
Waar heeft de klant behoefte aan? Het blijft natuurlijk altijd lastig en ernaar gissen kan soms natuurlijk verkeerd uitpakken. Dus meten is weten. Op ‘Alles over sport’ las ik over de social-marketingmethodiek, een methodiek gericht op de behoeften en drijfveren van mensen. Door marketingtechnieken te combineren met sociale inzichten vanuit…
Over kansen: even terug, kort stilstaan en doorgaan
Als de lentezon buiten gaat schijnen, de wereld om ons heen begint te veranderen, de drukte weer begint, dan is het duidelijk: het zomerseizoen komt eraan! Het lijkt wel alsof iedereen uit een winterslaap komt, de buitenlucht weer gaat opzoeken en er nieuwe kansen liggen die niet eerder zijn opgemerkt……