AH Sportactie: Jij doet toch ook (weer) mee!

Of het nou baantjes trekken is, aquajoggen of seniorenfit: het water is een ideale manier om te bewegen. Tenminste dat weten wij. Maar hiervan hebben wij nog niet iedereen overtuigd… Laten ervaren hoe leuk zwemmen is. Hoe fijn is dat? Gelukkig kan dat nu met de sportactie in september van Albert Heijn, NOC*NSF en de sportbonden die is bedoeld om heel veel mensen de kans te bieden om de sport te ontdekken die bij hén past. (Spoiler alert: zwemmen natuurlijk!)

Sparen om te sporten

Na het succes van voorgaande jaren wordt ook dit jaar weer de AH sportactie georganiseerd. Het doel is om sporters te stimuleren om mee te doen zodat zij jouw sport goed kunnen leren kennen. Een unieke kans dus om de zwemsport lokaal te promoten en zo nieuwe klanten aan te trekken. Jij kunt als zwembad of zwemvereniging ook meedoen. Hoe werkt het? In de periode van 14 t/m 27 september ontvangt iedereen bij het boodschappen doen bij Albert Heijn 10 sportvouchers bij besteding van € 10,00. Vervolgens kunnen de sportvouchers t/m 25 oktober verzilverd worden bij de deelnemende sportclubs via een online ‘zoek en boek’ systeem.

Meedoen

Iedere sportaanbieder met een KvK nummer kan meedoen. Je bepaalt daarbij zelf welke en hoeveel activiteiten dat zijn en hoeveel mensen zich per activiteit in kunnen schrijven. Van bestaande lessen openstellen tot nieuwe lessen voor een bepaalde doelgroep, alles is mogelijk. Jij verzorgt als zwembad de activiteit, hebt zelf inzicht in wie er boekt en kan ook zelf de opvolging coördineren. Daar zit, in tegenstelling tot voorgaande jaren, niemand meer tussen. De sportactiviteit moet wel gratis zijn. Uiteraard kan er wel een vervolgaanbod worden gedaan om te blijven sporten. Voor de promotie van deze actie kun je heel makkelijk via Sportactie promotiemateriaal maken in de stijl van de actie en het personaliseren.

Lees ook: Wil je gaan zwemmen? Tips voor beginners!

Wat moet je doen?

  1. Meld je aan bij Albert Heijn via de website ‘AH Sportactie’. Vul hier een profiel in, maak een aanbod aan (bijvoorbeeld proeflessen). Het aanbod is voor consumenten zichtbaar vanaf 14 september op www.proefdesport.nl. Als je eerder hebt meegedaan, kun je het oude account met inlog gebruiken (of weer opvragen) en hoef je de gegevens niet nogmaals in te vullen.
  2. Bedenk wie (speciale doelgroep of juist niet) je wanneer (daluren of juist niet) wilt ontvangen.
  3. Zorg voor een goede after sales, vraag om emailadressen om mensen na de actie te een aanbod te doen en hierna op de hoogte te houden.

‘Proeven met Verhoeven & Co’

De Sportactie heeft als thema: Proef de sport. Met de ambassadeurs Rico Verhoeven, Yara van Kerkhof en Roy Meyers wordt iedereen geënthousiasmeerd om van verschillende sporten te proeven en de smaak van sporten te pakken te krijgen. Op dit moment werkt NOC*NSF aan het concept ‘Proeven met Verhoeven & Co’, waarbij de ambassadeurs nieuwe sporten gaan ‘proeven’ en anderen enthousiasmeren om hetzelfde te doen.

Kijk hier voor meer informatie.




EasySwim Peuter Survival