4 redenen om niet te komen naar de ZwembadBranche Dag op 8 oktober

1. JE BENT WARS VAN ‘INSPIRATORS’
‘Ik ben geen manager maar een inspirator’ Nou jij bent wel een manager en inspirators leiden je alleen maar af van je echte werk. Straks beginnen je collega’s ook al over een andere koers, persoonlijk leiderschap of – nog erger – zelf management. Nee, je kunt de verhalen van Ben Tiggelaar beter links laten liggen. Wel zo rustig, toch?

Reëler: Ben Tiggelaar leert je echt anders te denken. Niet alleen is hij een inspirerende spreker, hij weet ook precies hoe je als ondernemer anders naar je werk kunt kijken. Aha-erlebnissen en Eurekagevoelens gegarandeerd. Aangevuld met de nodige lachmomenten.

2. INNOVATIE IS SLECHTS EEN MODEWOORD
Innovatie is inmiddels een achterhaald begrip die door iedereen te pas en te onpas wordt gebruikt om indruk te maken. Een containerbegrip voor iedereen die eigenlijk niet meer weet wat de volgende strategische stap zou moeten zijn. Nee, daar prik jij natuurlijk zo doorheen. Wanneer heb jij voor het laatst echt iets vernieuwends gezien?

Reëler: We leven nou eenmaal in een snelle wereld. Trends en ontwikkelingen gaan snel, maar blijven voor jou als bezoeker van deze dag zeker niet onopgemerkt. Onze exposanten houden je up to date. Zij tonen hun nieuwe noviteiten, maar natuurlijk ook de klassiekers, en brengen je op nieuwe ideeën.

3. NIET ALWÉÉR NETWERKEN?!
Wat levert een netwerkbijeenkomst nou eigenlijk op? Handjes schudden, kaartjes uitwisselen, Linkedin-contacten toevoegen. Maar doe je er echt wat mee? Of erger nog, je staat uiteindelijk te praten met je collega’s die je de volgende dag ook weer tijdens de koffiepauze spreekt.

Reëler: De ZwembadBranche Dag 2014 is één van de weinige dagen waar je iedereen uit de zwembranche kunt tegenkomen. Je hoeft immers geen lid te zijn van een vereniging. Alle professionals uit de branche zijn welkom. Wij zorgen voor goede drank en hapjes en de juiste setting, jij hoeft er dus eigenlijk alleen maar te zijn. Een mooi moment om kennis te delen en kennis te maken.

4. EEN EVENTDAG IS ECHT ZONDE VAN JE TIJD
Wat je allemaal niet kunt doen in een dag! Bellen, vergaderen, klanten te woord staan, je team achter de broek aan zitten. Inspirerende verhalen vind je wel op internet. Of je leest in de vrije uurtjes eens een inspirerend boek of vakblad.

Reëler: Het lezen van inspirerende verhalen is natuurlijk zeker een aanrader. Maar wist jij dat een gemiddelde beursbezoeker zes gesprekken voert waar je anders zes middagen voor nodig hebt? De ZwembadBranche Dag 2014 is een live experience waaruit je maanden later nog kennis en energie put.

VOORUIT, 1 GOEDE REDEN OM WÈL TE KOMEN
Ben Tiggelaar komt! In alle hectiek van de dag zijn er te weinig momenten om ons te laten inspireren, informeren en motiveren. De ZwembadBranche Dag is daarom een onmisbare dag. In de ochtend kun je een seminar van Ben Tiggelaar bijwonen en in de middag kun je langs onze exposanten op de beursvloer om bij te praten. Ook kun je met diverse professionals eens sparren over onderwerpen als HRM, social media en marketing. Natuurlijk is er daarnaast nog voldoende ruimte om collega’s te ontmoeten.

Kortom: ZBBD is een nieuw jaarlijks terugkerend episch centrum voor iedereen die bij wil blijven in de branche. Inschrijven kan nu, en wacht niet te lang, want je wilt dit natuurlijk niet missen. Graag tot 8 oktober in DeFabrique te Utrecht!

 

#ZBBD14 – INSPIREREN – INFORMEREN – MOTIVEREN – ADVISEREN

 
 
 
deel op twitter deel op facebook