Meneer Reimers weet hoe het ‘heurt’

Bij gastvrijheid denk je meteen aan Meneer Reimers, de sidekick van Herman den Blijker en in het dagelijks leven beter bekend als Willem Reimers. Reimers staat synoniem voor goede manieren en weet als geen ander hoe het eigenlijk heurt. Maar het gaat zeker niet alleen om goede manieren. Het gaat ook over omgaan met je medewerkers en jezelf onderscheiden en kansen zien. Persoonlijke aandacht en service zijn dan ook de ingrediënten voor succes. En wat je vooral niet moet doen? Fake en plastic gedrag, daar wordt Reimers chagrijnig van. Je moet mensen ook nooit iets aansmeren. Uiteindelijk gaat het volgens Reimers allemaal om common sense. Met zijn 50 jaar ervaring in de hotellerie vertelt Reimers zonder een blad voor zijn mond te nemen op flamboyante wijze precies hoe het wel en niet hoort en hoe je er je voordeel mee kunt doen. En dan niet met warrige statistieken en ingewikkelde verhandelingen, maar met praktische en aansprekende voorbeelden en anekdotes.

Programma #ZBBC17

Naast Reimers spreekt Guido Thys tijdens het ZwembadBranche Congres. De van oorsprong Belg laat als notoire dwarsdenker op humorvolle wijze zien dat we het in deze tijd vooral niet moeten vastroesten. Tot slot laat Jaap Bressers je door zijn pakkende en persoonlijke verhaal naar de toekomst kijken en beseffen waar het eigenlijk om gaat. Daarnaast zijn er workshops over gastvrijheid – hoe breng ik de woorden van Reimers in de praktijk – en het Business Model Canvas om goed te kunnen bepalen waar je als zwembad heen wilt en hoe. Tussendoor is er natuurlijk voldoende tijd om collega’s te ontmoeten.

Aanmelden

Kortom een dag vol inspiratie waar je naast kennisdelen ook weer even kunt bijpraten met je collega’s. Heb jij je nog niet aangemeld maar ben jij net als je collega’s benieuwd naar de sprekers en uiteenlopende workshops? Meld je dan aan en kom op 16 maart 2017 ook naar het ZwembadBranche Congres in Apeldoorn. Kijk voor meer informatie en aanmelden op onze website.




“Recreatievakbeurs”