26/09/2017 Waar heeft de klant behoefte aan? Het blijft natuurlijk altijd lastig en ernaar gissen kan soms natuurlijk verkeerd uitpakken. Dus meten is weten. Op 'Alles over sport' las ik over de social-marketingmethodiek, een methodiek gericht op de behoeften en drijfveren van mensen. Door marketingtechnieken te combineren met sociale inzichten vanuit…
View more18/05/2017 Als de lentezon buiten gaat schijnen, de wereld om ons heen begint te veranderen, de drukte weer begint, dan is het duidelijk: het zomerseizoen komt eraan! Het lijkt wel alsof iedereen uit een winterslaap komt, de buitenlucht weer gaat opzoeken en er nieuwe kansen liggen die niet eerder zijn opgemerkt……
View more24/03/2017 Sommigen van jullie kennen Jos Burgers nog van het ZwembadBranche Congres van 2014. ‘Ga niet grazen tussen de kudde, maar zoek een rustig plekje op in het weiland waar voldoende gras is', waren zijn woorden. Wees onderscheidend en laat dit ook zien. Luister naar je klanten, hoe ervaart men jouw…
View more