Workshops ZwembadBranche Congres: welke volg jij?
Op woensdag 23 maart vindt weer het ZwembadBranche Congres plaats. Een dag waar je na drie jaar eindelijk weer eens live inspirerende lezingen kunt bijwonen en oude én nieuwe collega’s kunt ontmoeten. En natuurlijk zoals altijd ook weer interessante workshops kunt volgen. Welke workshops ga jij volgen? Hieronder lichten wij…
Klantvriendelijk én klantgericht: zo creëer je beleving
Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Ook voor het zwembad zijn deze twee woorden ontzettend belangrijk. Maar hoe doe je dat, wat is het verschil, wat doen wij als zwembad hieraan? Vragen die Minette Lommers en haar team ook vaak stellen. In deze blog gaat zij hier dieper op in en hoe Den…
Komt tijd, komt een oplossing…
“Het lijkt erop dat ik er eindelijk bij begin te horen”, meldde Aad mij met een grijns terloops. Aad is een 50-er die sinds oktober met gedisciplineerde regelmaat een aantal keren per week het zwembad bezoekt. In de vroege ochtend neemt hij de fiets om even over zeven een duik…