Klantvriendelijk én klantgericht: zo creëer je beleving
Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Ook voor het zwembad zijn deze twee woorden ontzettend belangrijk. Maar hoe doe je dat, wat is het verschil, wat doen wij als zwembad hieraan? Vragen die Minette Lommers en haar team ook vaak stellen. In deze blog gaat zij hier dieper op in en hoe Den…
Black Friday: doet jouw zwembad ook mee?
Het zal je vast niet zijn ontgaan: morgen is het Black Friday. Het is de dag dat alles goedkoper is of lijkt… Net zoals zoveel tradities, komt ook Black Friday overwaaien uit Amerika. Daar is het al heel lang een begrip en een dag waar men naar uitkijkt om zijn…
Kauwgom…
De rol van de receptionist is misschien wel de meest belangrijke in het zwembad. Gasten welkom heten en een uur later afscheid nemen als ze de accommodatie weer verlaten. En in een kruisverband gelijktijdig informatie van en voor collega’s uitwisselen: toetsen of iedereen op de plek staat, onverhoopte calamiteiten registreren…