23 april ZwembadBranche Dag Belgie

Wil jij een gratis klanttevredenheidsonderzoek?

Wil jij weten hoe de klanten over jouw accommodatie denken? Waar je sterke punten liggen en op welke punten nog winst valt te halen? Hoe je nog meer het bezoek aan jouw accommodatie tot een echt uitje kan maken? Dat kan met ons klanttevredenheidsonderzoek. Aan de hand van een aantal vragen weet je precies wat men vindt van jouw accommodatie, het personeel, de communicatie en niet te vergeten de zwemles. Leuke bijkomstigheid: je kunt er ook een award mee winnen. De winnaar van de ZwembadBranche Awards wordt namelijk bepaald middels dit onderzoek. Zo krijg je dus naast een gratis klanttevredenheidsonderzoek ook nog eens de kans om hiervoor beloond te worden met een ZwembadBranche Award: win-win!

Klanttevredenheidsonderzoek

De ZwembadBranche Awards worden uitgereikt in 9 categorieën. Deelnemers kunnen zich inschrijven voor meerdere categorieën. De winnaars van de categorieën beste zwemlesteam, beste accommodatie, beste zwemschool en meest klantvriendelijke accommodatie worden bepaald middels een onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek. Jouw klanten kunnen jouw beoordelen aan de hand van een korte vragenlijst. Hiermee worden de deelnemers beoordeeld aan de hand van rapportcijfers op afzonderlijke aspecten zoals de faciliteiten, communicatie, kantvriendelijkheid, horecamogelijxehden. Op basis van de beoordelingen van klanten wordt per deelnemer een eindcijfer bepaald. Tevens krijg je als deelnemer een link waarmee je de beoordelingen kunt bekijken. In lijn met de wetgeving privacy zijn de beoordelingen altijd anoniem, tenzij een respondent zijn of haar gegevens heeft gegeven.


Ben jij op zoek naar een (nieuw) leerlingvolgsysteem voor jouw zwembad of zwemschool? 👉 Klik hier.



Voordelen deelname

  • Een graadmeter voor de deelnemer: inzicht in de waardering van de dienstverlening door klanten.
  • Scores uit het consumentenonderzoek op diverse aspecten in vergelijking tot het gemiddelde van andere deelnemers waardoor inzichtelijk wordt welke aspecten nog kunnen worden verbeterd.
  • (Media)aandacht voor jouw klanten en hun waardering: dat is de beste promotie.
  • Feedback waarmee je jouw accommodatie kunt verbeteren.
  • De winnaars van de ZwembadBranche Awards mogen zich een jaar lang ‘beste van Nederland’ noemen in de desbetreffende categorie.

Meld jouw accommodatie vandaag nog aan

Lijkt het jou leuk om mee te dingen voor de ZwembadBranche Awards en 8 oktober tijdens de feestelijke uitreiking op de ZwembadBranche Dag misschien wel één van de Gouden Zeepaardjes in ontvangst te mogen nemen? Meld jouw accommodatie vandaag nog aan via deze link.


advertentie

Dewi Online