Online Marketing in de praktijk – Workshop #ZBBC15

Glanerbrook

Tijdens het ZwembadBranche Congres zijn er naast het plenaire gedeelte met sprekers als Adjiedj Bakas, Erik Scherder en Jan van Setten verschillende workshops waarin de praktijk centraal staat.

‘Creatieve en Interactieve Online Marketing’

In de workshop ‘Creatieve en Interactieve Online Marketing’ gaat Joeri Dusch in op de wondere wereld van Online Marketing. Hoe bereik je als sportbedrijf een zo groot mogelijk publiek en waarom spelen bereikbaarheid en creativiteit een belangrijke rol bij social media? Aan de hand van voorbeelden bij Laco Glanerbrook laat hij zien waarom Laco Glanerbrook voor de 4e keer op rij het meest actief is op social media in de zwembadbranche.

Met de 4e koppositie in de Social Media top 50 staat Laco Glanerbrook op eenzame hoogte als het gaat om gebruik van social media. Keer op keer eindigen zij bovenaan in de rubriek ‘Ranking the Pools’. Drijvende kracht achter dit succes is Joeri Dusch, werkzaam bij Sport- en recreatiecentrum Laco Glanerbrook en verantwoordelijk voor sales & marketing. In ZwembadBranche #45 lichtte Dusch al een tipje van de sluier op.

Meer informatie

Benieuwd naar de andere sprekers en workshops? kijk voor meer informatie op de onze site ZwembadbadBranche Congres en meld je vandaag nog aan.

 
deel op twitter deel op facebook
 
 

congres-fb