Social proof: bouw vertrouwen en versterk jouw merk met testimonials
In een wereld waarin consumenten uit van alles kunnen kiezen, wordt het steeds uitdagender om het vertrouwen van klanten te winnen. Het krachtige concept van ‘Social Proof’, een psychologisch fenomeen waarbij mensen het gedrag en de beslissingen van anderen als richtlijn gebruiken bij het nemen van hun eigen beslissingen, kan…
Leesvoer voor de zomer: management
Als morgen de scholen in het noorden hun deuren sluiten zijn overal de schoolvakanties begonnen. De schoolvakanties begonnen,nog even en de rest volgt. Een heerlijk moment om even op adem te komen. Om vaak ook even datgene te doen waar het in de hectiek van alledag niet van komt. Lezen…
Overtuigen: Kill your darlings…
Een punt maken, iets overbrengen of duidelijk maken. We proberen het allemaal wel eens. Soms naar onze collega, naar de manager, naar medewerkers of naar zwemouders. Onbewust denken we na over wat we willen zeggen. Maar dit kan ook bewust om zo nog zekerder van te zijn dat jouw punt…