Social proof: bouw vertrouwen en versterk jouw merk met testimonials
In een wereld waarin consumenten uit van alles kunnen kiezen, wordt het steeds uitdagender om het vertrouwen van klanten te winnen. Het krachtige concept van ‘Social Proof’, een psychologisch fenomeen waarbij mensen het gedrag en de beslissingen van anderen als richtlijn gebruiken bij het nemen van hun eigen beslissingen, kan…
Marketing en branding: dit is het verschil
Ieder kind kan met plezier leren zwemmen, bewegen in het water is gezond en het is heel leuk. Duidelijk toch? Maar hoe zorg je nu dat mensen dat ook echt weten en naar jouw zwembad, zwemschool of zwemvereniging komen? Werken aan je merk dus. En aan je marketing en communicatie…
Waarom je ook als zwembad als ‘sterk merk’ in de markt wil staan
‘Wij hoeven niet zo nodig zichtbaar te zijn in de markt. De klanten komen toch wel. We hebben zelfs een wachtlijst.’ Als je dit zo kunt stellen, verkeer je in een gunstige positie. En veel zwembaden en zwemscholen hebben inderdaad een wachtlijst voor hun zwemlessen. Maar hoe zit het met…