Sportfondsen-zwembaden kiezen MarketingMonday voor ontwikkelen innovatieve marketingstrategie

De Sportfondsen Groep wil de voordelen van nieuwe marketing, online media en social media optimaal gaan integreren in de bedrijfsprocessen van een belangrijk deel van haar zwembaden. MarketingMonday kreeg de opdracht een nieuwe marketing- en communicatiestrategie te ontwikkelen. Het basisplan is gepresenteerd aan de directie en in de komende maanden zullen definitieve strategische keuzes voor de uitrol worden gemaakt.

Doelstellingen en doelgroepen zijn opnieuw onder de loep genomen. Kernwaarden als zorg voor het jonge kind, veiligheid, hygiëne, flexibiliteit, goed gastheerschap én entertainment dienen als uitgangspunt voor het vernieuwen van proposities.


Ben jij op zoek naar een leverancier die kan helpen bij de bouw of renovatie van jouw zwembad of zwemschool? 👉 Klik hier.



‘Social en nieuwe media bieden mogelijkheden om aan de veranderde wensen van klanten in dit nieuwe communicatietijdperk te voldoen,’ aldus Strategy Director Lourens Kwakman van MarketingMonday. In de nieuwe strategie wordt het sociale aspect extra belangrijk: samen ga je sneller naar het zwembad. Ook zal de rol van de zwembadmedewerker in combinatie met online media een belangrijke plaats gaan innemen in de nieuwe proposities.’

‘De door MarketingMonday gepresenteerde conceptstrategie is voor de Sportfondsen Groep een revolutionaire kans om vooruitstrevend te zijn in de communicatie naar onze bezoeker’, aldus Arja van der Meulen. MarketingMonday zal de komende maanden Sportfondsen ondersteunen bij de implementatie van de nieuwe strategie.


advertentie

Cleopatra