Twee vliegen in één klap…
Twee vliegen in één klap, daar houden we van! Met korting naar ons congres en wij verbeteren het magazine. Hoe? Door mee te doen aan ons online lezersonderzoek. ZwembadBranche wil iedereen die werkzaam is in de zwembranche inspireren, informeren, motiveren en adviseren. Om dit zo goed mogelijk te doen, werken…
Resultaten lezersonderzoek 2011
Eén van de belangrijkste kenmerken voor dit magazine is interactie met de branche. Deze interactie houdt ook in dat wij de lezers regelmatig vragen het magazine te beoordelen. Het vorige lezersonderzoek werd begin 2010 afgenomen. Een goed moment om nu te kijken of wij nog altijd voldoen aan de wensen…
Lezersonderzoek 2011
U ontvangt regelmatig ons magazine ZwembadBranche en bijhorende digitale nieuwsbrief. Eén van de belangrijkste kenmerken voor dit magazine is interactie met de branche. Begin 2010 hebben wij voor het laatst een lezersonderzoek afgenomen. Op basis van uw input hebben wij ons magazine nog verder kunnen verbeteren. Nu anderhalf jaar later…
Rapportcijfer ZwembadBranche
In 2010 wordt ZwembadBranche voor het vijfde jaar uitgebracht. Eén van de belangrijkste kenmerken voor dit magazine is interactie met de branche. Deze interactie houdt dus ook in dat we de lezers regelmatig vragen het magazine te beoordelen. Het vorige lezersonderzoek werd eind 2007 afgenomen. Een goed moment om nu…