Workshop ‘Starten met e-mail marketing’

Workshop ‘Starten met e-mail marketing’

iStock_000000656317MediumE-mail marketing is een uitstekend instrument om via campagnes jouw doelgroep gericht en goedkoop te informeren. Bovendien zijn de resultaten van iedere mailing tot in detail meetbaar. Succesvolle e-mail marketing vraagt kennis over het samenstellen van goede e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Dat komt allemaal aan bod in deze workshop e-mail marketing.

In deze workshop leer je e-mailcampagnes managen, optimaliseren en segmenteren. Integreer dit waardevolle kanaal in jouw online strategie en maak het tot een succes.

Tijdens deze workshop komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Aanmaken en instellen van een e-mail marketing account bij Constant Contact
  • Aanmaken digitale nieuwsbrief in de huisstijl van jouw accommodatie
  • Aanmaken en instellen van de database
  • Aanmaken en instellen van een aanmeldingsformulier voor website
  • Werven van e-mailadressen
  • Interpretatie rapportages
  • Optimaliseren en segmenteren van de campagnes
  • Bewezen strategieën en concepten
  • Wet- en regelgeving
  • E-mail marketing binnen de communicatiemix

Resultaat van de workshop

  • Je kunt zelf e-mailcampagnes aanmaken, versturen en de uitkomsten analyseren
  • Je kent de belangrijkste wet- en regelgeving
  • Je hebt praktische suggesties voor succesvolle strategieën en de uitvoering daarvan
  • Je weet waaruit een goede e-mail bestaat en wat wel werkt en wat niet

Praktische informatie

  • De workshop wordt gehouden op woensdag 26 maart 2014
  • Locatie van de workshop is Zwembad de Sypel in Harderwijk
  • De workshop begint om 10:00 uur en duurt tot 16:00
  • Je dient een eigen laptop + oplader (!) mee te nemen (geen tablet)
  • Het e-mail marketingprogramma is Engelstalig, enige affiniteit met Engelse taal is vereist
  • Gezien het interactieve karakter van de workshop is er slechts plaats voor maximaal 10 deelnemers

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.