Optimaal rendement halen uit een beursdeelname? Combineer dan standruimte met de inzet van onze extra promotiemiddelen voor, tijdens en na de beurs. Een uitstekende manier om een beursdeelname kracht bij te zetten. Voor de ZwembadBranche Dag 2015 kunt u een eigen pakket samenstellen dat naadloos aansluit op de marketing- en communicatie doelstellingen.
10 redenen om promotiemiddelen in te zetten:
• Val extra op tussen de concurrenten.
• Vergroot de naamsbekendheid.
• Genereer leads.
• Versterk het imago.
• Verstevig de marktpositie.
• Verhoog het bereik van de doelgroep.
• Trek de juiste doelgroep naar de stand.
• Ondersteun acties op de stand.
• Kom voorafgaand aan de beurs al in contact met de doelgroep.
• Bereik van de doelgroep, ook na afloop van de beurs.
Online promotiemogelijkheden
Bekijk de online promotiemogelijkheden van de 2015-editie van de ZwembadBranche Dag en kijk wat het beste past bij uw online doelstellingen.
Promotiemogelijkheden op de beursvloer
Op de beursvloer waren afgelopen editie altijd diverse mogelijkheden om, naast uw standruimte, op te vallen bij het grote publiek. Bepaal zelf welk item u wilt afnemen of maak een optimale combinatie voor maximale exposure. Klik hier voor de mogelijkheden