Medewerker gelukkig? Klant tevreden!

Een nieuw tijdperk dient zich aan. Een tijdperk waarbij het besef groeit dat medewerkers alleen op hun best functioneren als ze écht lekker in hun vel zitten. Als zij zelf de controle over zaken hebben, iets kunnen bereiken en kunnen bijdragen aan een hoger doel. Bedrijven die actief werken aan het geluk van medewerkers zijn succesvoller. Of om de woorden van Simon Sinek te gebruiken: ‘Customers will never love a company until the employees love it first’. En dus moet je een ‘medewerkers beleving’ (employee experience) ontwikkelen. Hoe? Claartje Driessen geeft je inzichten om gestructureerd te werken aan het ontwikkelen van een medewerkers beleving. Welke inzichten heb je precies nodig? Hoe achterhaal je die en hoe leg je die vast? Oftewel: hoe zorg je dat medewerkers kansen krijgen om hun talenten verder te ontwikkelen en gelukkiger te worden. Wat vervolgens weer resulteert in tevreden en loyale klanten.

Claartje Driessen is werkzaam als leidinggevende van diverse zwembaden en als trainer-docent op het gebied van (zwem)onderwijs, leidinggeven en coaching waarmee zij de zwembranche inspireert, verbindt en innoveert met inzichten uit andere branches.