Workshop #ZBBD15: Social Media Roller Coaster

social-media
In 2011 werd het duidelijk dat social media een blijvertje is. Nieuwe media en online marketing zijn hot. Ook de zwembranche kan dus niet achterblijven. Maar hoe pak je dit dan aan? Met de oude aanpak nieuwe media aansturen, werkt niet. Wat dan wel?

Mediawijs
De professionals van NewMediaBrains weten als geen ander hoe je social media goed kan inzetten en maken je ‘mediawijs’ in de wereld van de nieuwe media. In een praktische workshop kunnen zij jou enthousiasmeren, informeren en bovenal laten zien aan de hand van herkenbare voorbeelden dat het werkt. En dat het ook niet zo ingewikkeld hoeft te zijn. Hiervoor maken zij gebruik van de online route planner, een onmisbare tool voor iedereen die concreet aan de slag wil met social media.

Workshops ZwembadBranche Dag
Dus wil jij aan de slag en een eigen online route uitstippelen, kom dan naar de workshop ‘Social Media Roller Coaster’ tijdens de ZwembadBranche Dag op 14 oktober 2015. Deze dag is bij voorregistratie gratis voor professionals uit de zwembranche. Tijdens deze dag kun je een kijkje nemen op het beursplein met 50 exposanten en diverse workshops volgen.
 

>> Meer weten over het douchegedrag? kom naar de workshop ‘Douchen: na en voor het zwemmen’.
>> Meer weten over crowdfunding? kom naar de workshop ‘Crowdfunding‘.
>> Meer weten over organiseren? kom dan naar de workshop ‘Van mede-werker naar mede-ondernemer’.
>> Meer weten over ‘out of the box’ denken? kom naar de workshop ‘Creatief in beweging’.
>> Meer weten over omgevingspsychologie? kom naar de workshop ‘Omgevingspsychologie’.
>> Meer weten over competenties? kom naar de workshop ‘Medewerkers: de kracht van een organisatie’.