Workshop #ZBBD15: Omgevingspsychologie

social-talkDe omgeving bepaalt voor een groot gedeelte het gedrag van mensen. Neem een supermarkt, over alles is nagedacht om het bestedingsgedrag van mensen te beïnvloeden. Maar dit kan natuurlijk ook in een zwembad. Vanuit de omgevingspsychologie zijn er interessante inzichten die gebruikt kunnen worden in de zwembranche. Hoe kun je door te kijken door de ogen van de zwembadbezoeker het bezoekersaantal en de frequentie verhogen?

Tijdens de workshop ‘Omgevingspsychologie’ vertelt Joren van Dijk (Omgevingspsycholoog.nl) over de omgevingspsychologie, de verschillende methoden en hoe deze kunnen worden ingezet in de zwembadbranche. Welke mogelijkheden zijn er om beter te kunnen voldoen aan de wensen van de klant? Een voorbeeld van deze methoden is de customer journey, een interessante tool die beter inzicht geeft in wat bezoekers verwachten en hoe je hier op in kan spelen.

Workshops ZwembadBranche Dag
Wil jij leren kijken door de ogen van bezoekers en hiermee het aantal en de frequentie verhogen? kom dan naar de workshop ‘Omgevingspsychologie’ tijdens de ZwembadBranche Dag op 14 oktober 2015. Deze dag is bij voorregistratie gratis voor professionals uit de zwembranche, naast een bezoek aan het beursplein met 50 exposanten kun je ook diverse workshops volgen.
 
>> Meer weten over social media? kom naar de workshop ‘Social Media Rollercoaster’.
>> Meer weten over crowdfunding? kom naar de workshop ‘Crowdfunding‘.
>> Meer weten over organiseren? kom dan naar de workshop ‘Van mede-werker naar mede-ondernemer’.
>> Meer weten over ‘out of the box’ denken? kom naar de workshop ‘Creatief in beweging’.
>> Meer weten over ‘Douchegedrag’? kom naar de workshop ‘Douchegedrag’.
>> Meer weten over competenties? kom naar de workshop ‘Medewerkers: de kracht van een organisatie’.